Check employee attendance data.
Accurately calculate payroll.
Provide timely, accurate, efficient, and effective payroll reports and other related reports.
Resolved discrepancies in payroll.
Proficiency in Mandarin is a plus.
Minimum of 2 years of experience in a related field.
Proficient in Excel.
High level of accuracy and attention to detail.
Ability to work under pressure.
Good time management skills.
Excellent communication skills.
Ability to work both individually and as part of a team.
Willing to be placed in Pluit, North Jakarta.
Mengurus pembelian barang & jasa yang dibutuhkan oleh perusahaan
Mentranslate dokumen maupun percakapan dari bahasa Indonesia ke Mandarin dan sebaliknya
Mengurus kontrak kerjasama dengan vendor
Mengajukan invoice ke finance
Pendidikan minimal S1 semua jurusan. Fresh graduate dipersilakan melamar
Mampu berbahasa Mandarin (lisan dan tertulis)
Memiliki pengalaman di bidang purchasing konstruksi/logistik (internship/bekerja)
Mampu berkomunikasi baik dan melakukan proses negosiasi baik via chat, phone, dan secara langsung
Pekerja keras, detail
Bersedia bekerja lembur jika dibutuhkan
Penempatan Pluit, Jakarta Utara